Care este primul lucru la care vă gândiți atunci când începeți un proiect de site web? Care sunt primii tăi pași? Căutați o inspirație de design? Poate că ești mai mult de tipul dezvoltatorului. S-ar putea să explorați codul și functionalitatile imediat după prima întâlnire de consultare.Indiferent dacă sunteți mai concentrat pe design și cod la începutul proiectului, atunci vă îndreptați spre dezamăgire.
Pot să vă promit că site-ul dvs. nou nu va reuși. Va eșua nu pentru că ați făcut o treabă proastă. Probabil că sunteți mai mult decât capabil să construiți capodopere frumoase pe care clienții dvs. de multe ori dau peste livrare. Nu, dvs. și noul dvs. site web veți eșua, deoarece ați ignorat scopul, singurul motiv pentru existența site-ului.
Da, designul uimitor și codul inteligent sunt importante, dar ele nu sunt factorul de succes. Si eu am fost condiționat să cred că sunt, este imposibil ca orice site să reușească fără o înțelegere profundă a vizitatorilor site-ului. Când ajungeți în centrul oricărui site web, acela nu este construit pentru design, nu este construit nici pentru client. Este construit și există pentru a satisface nevoia vizitatorului site-ului.

AVETI NEVOIE DE UN PLAN

Dacă nu planificați, acesta intenționează să eșueze.
Este atât de omniprezent de spus că este ușor să ignori importanța acesteia. Dar e adevărat. Fără un plan, vă bazați pe cu totul altceva în loc de cercetare și de cunoaștere reală a clienților. Dacă nu vă faceți timp, dacă nu investiți în cercetare și strategie, ar trebui să vă reconsiderați raționamentul pentru a construi chiar și un site web. Acum aș putea să mă înșel, dar ati face bine sa incepeti cu o cercetare solidă.

CONSTRUIREA PLANULUI

Un site web este mai mult decât o broșură digitală, cel puțin dacă va avea succes, ar trebui să fie.
Pentru orice afacere, site-ul lor este centrul tuturor eforturilor de marketing, on și off-line, indiferent dacă o realizează sau nu. Este adesea punctul de întâlnire și, eventual, singurul punct de contact, cu clientul. 81% dintre cumpărători efectuează cercetări online înainte de a cumpăra, iar dacă clientul dvs. se află pe piața B2B, acest număr sare până la 94%.

DEFINIREA OBIECTIVELOR

Trebuie să stabiliți obiective măsurabile pentru site.
"Drive more traffic" sau "generate more leads" nu este destul de specificatii. Obiectivele dvs. trebuie să fie specifice, măsurabile, programate și realizabile.
De exemplu, dacă unul dintre obiectivele dvs. este acela de a genera mai mult trafic, puteți să faceți acest obiectiv definind:

Cât mai mult trafic;
Generate de la ce cuvinte cheie;
Ce calitate a traficului;
În ce perioadă de timp.
Obiectivele dvs. vor fi lumina dvs. de ghidare pentru site-ul web. Acestea vă vor ghida prin sesiunile de strategie, construirea inițială și inițiativele dvs. de marketing pe termen lung ale clientului. Ele vă vor permite să identificați ce a fost un succes, astfel încât să puteți replica ceea ce a funcționat. De asemenea, vă vor arăta unde ați pierdut și cât de mult.
Zig Ziglar a spus cel mai bine:
Cum puteți să atingeți o țintă pe care nu o puteți vedea? Chiar mai rău, cum puteți să atingeți o țintă pe care nici măcar nu o aveți !? Dacă nu știți unde mergeți, probabil veți ajunge în altă parte. Trebuie să aveți obiective.



 PERSOANA CLIENT

Chiar și cel mai bun plan poate merge lateral dacă neglijezi scopul principal al site-ului clientului tău. Comunicarea eficientă nu a fost în partea de sus a listei de obiective. Ar trebui să fie.
Înainte de orice alt scop, site-ul clientului dvs. este mai întâi un instrument de comunicare. Da, site-ul dvs. poate atinge un set larg de obiective, dar nu și dacă nu reușiți să comunicați cu clientul. Pentru a comunica în mod eficient, trebuie să înțelegeți cu cine încercați să comunicați și crearea unui set de personaje ale clienților vă va ajuta să faceți acest lucru.
Persoana clientă este un profil detaliat al unei persoane unice care va reprezenta o parte din baza de clienți. Ar trebui să creați câteva persoane în funcție de varietatea bazei de clienți a clientului și a dimensiunii de afaceri.
Vrei să identifici interesul fiecărei persoane și nevoile specifice.
Veți începe să vedeți fiecare persoană ca o persoană foarte reală și unică. Fiecare persoana va avea propriul set de nevoi și provocări specifice. Acest lucru vă va permite să personalizați conținutul, mesajele, paginile de destinație și strategia pentru fiecare grup de persoane. De exemplu, una dintre personajele dvs. ar putea fi un bărbat în vârstă de 40-45 de ani, care este:
Un soț, tatăl a două fete;
lucrează aproximativ 50-60 de ore pe săptămână ca inginer;
tech savvy cu diplomă de licență în domeniul informaticii;
Analizează opțiunile online înainte de a efectua o achiziție;
Venitul mediu pe gospodărie de 110.000 $ pe an;
Calitatea este mai importantă decât prețul;
Preferă comunicarea prin e-mail.
Este activ pe reddit, twitter și linkedin dar nu facebook, snapchat sau instagram.
CARE E IDEEA?
Ei bine, cu exemplul de mai sus, puteți ști acum că prețul nu este o problemă pentru acest vizitator, dar timpul este. Vizitatorul este confortabil cu cercetarea online și preferă să fie bine informat înainte de a lua decizii. Ar trebui să adunați mai multe informații și să construiți un profil mai robust, dar chiar și cu acest lucru, gândiți-vă la "ce ar fi dacă".
Site-ul clientului dvs. trebuie să fie o experiență personalizată pentru fiecare dintre persoanele dvs. descoperite, astfel încât să adune cât mai multe informații posibil. Imaginați-vă dacă ați stabilit prețul strategiei de conținut dominante a paginii dvs. de destinație cu conținut foarte redus și de remediere. Faceți acel pas și puteți să vă spuneți la revedere clientului ideal. Veți pierde marca, și nici o cantitate de design nu va salva ziua.
Site-ul clientului dvs. trebuie să fie o experiență personalizată pentru fiecare dintre persoanele dvs. descoperite, astfel încât să adune cât mai multe informații posibil.


STRATEGIA CONȚINUTULUI

După ce înțelegeți bine clienții clientului dvs., puteți începe să formați strategia de conținut. Ar putea fi mai ușor să menționăm cele mai frecvente greșeli pe care le veți putea suporta prima dată. Uneori, știind ce să nu faci, este mai ușor să definiți ce trebuie să faceți.
1. NU TREBUIE SA LE SPUI CLIENTILOR DESPRE TINE
Clienții sunt egoiști. Nu le pasă de nimeni altcineva. Îi pasă de nevoile lor. Deci, nu spune ce vrei să spui, spune ce vrea clientul să știe. Dacă aveți nevoie să educați clientul, puteți face acest lucru, adresându-vă mai întâi preocupării lor inițiale. Apoi pivotați la ceea ce aveți nevoie să știți.
2. NU CREATI NICIODATA CONTINUT IN INTERIORUL UNUI VACUM
Evitați conținutul aleator. Fiecare piesă de conținut pe care dvs. sau clientul dvs. o generați trebuie făcută ca parte a unei conversații globale. Luați în considerare toate piesele de conținut cum ar fi scândurile de lemn pe un pod suspendat. Fiecare tablă îndeplinește scopul de a ajuta o cruce individuală de la punctul A la punctul B. Faceți același lucru cu conținutul dvs. Rămâneți concentrat asupra a ceea ce este necesar pentru ca clientul să progreseze mai departe în călătoria cumpărătorului.
3. ÎNCETATI SA INCERCATI SA SUNE INTELIGENT
Aruncați "marketingul" și industria lingo. Nimănui nu-i place să se simtă prost. Tot ceea ce realizați cu acronimele dvs. și cu vocabularul mare îl alienați pe client. Nu mai creați frecare între dvs. și ei. Scrieți astfel încât clientul să se simtă mai inteligent din cauza conținutului dvs.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l țineți cont atunci când generați conținut este că scrieți pentru o persoană. Chiar dacă aveți 100.000 de vizitatori pe zi, aveți 100.000 de conversații individuale unu-la-unu. Cele 100.000 de vizitatori interacționează fiecare cu site-ul clientului individual. Nu vorbești niciodată cu o mulțime.

CUM PLANUL DUMNEAVOASTRA AJUTA DESIGN-UL

În cele din urmă, partea distractivă, designul! Gândește-te la tot ce am acoperit până acum. Toate cercetările, tot ceea ce planifică, și tu începi să proiectezi. Cum ar trebui să vă așteptați, acest lucru nu este gratuit nici pentru toți. Planificarea și cercetarea dvs. vă va ghida și designul. Designul bun este designul care iese din calea utilizatorului.
Site-ul dvs. Web trebuie să stabilească încredere cu vizitatorul site-ului. Familiaritatea este cel mai bun pariu.
Asigurați-vă că marca dvs. se potrivește cu așteptările utilizatorului, astfel încât să evitați preferințele dvs. personale și să se încadreze în piața dvs.
Site-ul dvs. nu este un exercițiu de vanitate, este un instrument pentru a face treaba. Acest loc de muncă facilitează o comunicare clară. Ar trebui să direcționeze clienții către soluțiile pe care le speră și așteaptă să le găsească. Este incredibil de seducătoare să ignorați cercetarea și să vă dăruiți estetica personală. Da, designul este pâinea și untul, iar lucrarea ta ar trebui să reflecte ceea ce te face special. Dar, nu pot sublinia acest lucru suficient: site-ul NU este pentru tine, sau chiar pentru clientul tău. Site-ul dvs. Web este pentru vizitatorii dvs. Este instrumentul lor de a-și atinge scopul, nu al celorlalți!
Cu excepția cazului în care cercetarea dvs. v-a îndreptat în alt mod, trebuie să restricționați designul dvs. pentru a urma cele mai bune practici de design bazate pe conversii. Evitați tendințele inutile de design care nu adaugă valoare contextuală clientului. Păstrați navigația clară și în locația așteptată. Site-ul dvs. Web ar trebui să funcționeze ca semne rutiere, dacă acestea nu sunt clare, haosul va apărea!

ÎNTREBAȚI ÎNTOTDEAUNA

Felicitări, sunteți în depărtare cu cea mai mare parte a competiției. Majoritatea designerilor și dezvoltatorilor merg direct în proiectarea și construirea site-ului clientului. Știind ce știi acum, îți poți imagina? V-ați gândi vreodată să săriți direct la design fără toate informațiile noi găsite? Dezvoltați-vă planul. Urmați cele mai bune practici de design web. Pune-le pe toate împreună. Lucrul de care fiecare pas are nevoie. Îți promit că dacă faci acest proces, site-ul tău va avea mult mai mult succes decât ar putea vreodată să fie fără el ... dar în acest moment nu este o idee bună, nu-i așa?